Gebeliğin 6. Haftasından beri axeparin kullanıyorum,bu hafta eczanelerde bulamadım,onun yerine oksapar verdiler,ilaç şirketiyle sorun var diyorlar,ikisi de kan sulandırıcı ama ben yine de değiştirmeye korktum daha önce 2 kaybım olduğu için,bu konuda bilginiz var mı