flowerg Merhaba ben kadın doğuma gittim 24 Aralık da ultrasonla baktı doktor beta hcg 800 dü ama keseyi göremedi ve şuan rahim duvarı kalınlığın çok güzel kalınlaşma var dedi güzel ilerliyor dedi rahim duvarı kalınlığı nedir önemi ve yaşayan hiç var mı
bebek308_ flowerg flowerg cnm rahim duavrı kalınlı gı gebelikte çok önemli kalınlaşma güzsl dediyse keseyide bebeğide inşallah saglıklı şekilde görürsün çünkü rahim kalınlaşması nekadar saglıklıysa okdar gebelik ve bebeğin sağlıklı demektir yani fazlasıyla](https://) önemli bir durumdur
Havin49_ flowerg benimde rahim duvarım kalındı tam 4 haftalık kese gördüm 6+2 de de bebek kalp atışı duymuştum
zuloss flowerg yani gebeliğin iyi düşük riskin yok demek istemiş rahim duvarın ince olsaydı düşük riskin çok yüksek olurdu
flowerg bebek308_ Çok az kan geliyor gün içinde pembe koyu kahvemsi şimdi 6 haftalık korkmalı mıyım progeatan kullanıyorum
K-1997 flowerg hatta bugün ki lekem kapkara leke şeklinde ama perşembe günü kırmızı gelince hemen acile gittim doktor düşük riski dedi ama ikiz benim birinin kalp atışını gördü
zfrnemos flowerg normal yerlesme kanaması sadece kendını yorma yat dınlen boş boş hayırlı olsun saglıcakla al ınsallah 🥰
bebek308_ flowerg cnm dikat et bu aralar seninki normal gebelik sanırım benim tüp bebek ti 9 haftaya kadar hem normal adet oldum hemde kahverengi akıntım bitmedi yani bazı hamilelikkerde adet oluyor gibi lanamalar olabiliyor
K-1997 flowerg sabah öğle akşam sağlık ocağının çok anlatacağını düşünmüyorum acile gitmen daha mantıklı olabilir
flowerg bsbsbsbs yok özel bir şey yapmadım yeni evliyim kilo verdim ve kendiliğinden oldu grip oldum kan verdim hamile olduğumu öğrendim inşallah sonunda güzel olur daha bebeğimi görmedim yani kese var ama bebeği göremedik daha çok yeni
flowerg zuloss Cuma da gittim keseyi gördü ama bebeği göremedi haftaya bir daha çağırdı Ama ilerleyişi güzel dedi kanların iyi dedi betam 20 bini geçmişti daha bakmıyor betaya da