busra_kycn Geçmiş olsun, beyindeki sıvı neden kaynaklı acaba? Bir de ventrikül genişlemesi olarak mı söylendi? Kaç mm olmuş? Bazen bu genişlemeler bir yere kadar devam edip sonra duruyormuş. Kalpte parlaklık bazen oluyor deniyor ama zamanla da kaybolabiliyormuş. Amniyosentez istemezseniz de kâğıt imzalatıyorlar sanırım.