Gebeliğimin ilk 3 ayında ara ara kanamalarım oldu yoğun değildi ama kanama alanım vardı, progestan kullandım heyet raporu ile işe gitmedim ve wc harici genelde uzandım zamanla geçti 38. Hafta doğum yaptım şuan oğlum 4 aylık, ilaçlarınızı kullanıp dikkat ettikten sonra sağlıkla kucağınıza alırsınız korkmayın stres yapmamaya çalışın biliyorum zor ama bu forumda o kadar çok bunu yaşayıp sağlıkla doğum yapan kadınlar var ki siz de onlardan olacaksınız buna inananın ❤️