Tubasim 1 yıldır çocuk istediğimiz için ve olmadığı için ilk olarak tüp Bebek uzmanı prof.a gittik adetin 2. Günü. Gitmeden benden kan tahlili yaptırmamı istedi sekreteri. Neyse yaptırıp akşam gittik. Vajinal ultrason, elle, ve karın ultraosnuyla baktı ve kitle gördü ve çözemedi o kitlenin ne olduğunu. Tomografi ve birkaç kanser testi istedi. Tomografide de kitle gözüktü. Kanser testleri de temiz çıktı ama birinin hafif yüksek olmasından dolayı kitleyi alıp bakmamız lazım. Kanser de olabilir, herhangi bir apse de dedi. 3 hafta korkuyla böyle hep oyalandım. Msjlarıma cevap verilmedi vs. Ameliyat tarihim belirlendi. Tam olacağım zaman grip oldum Allah'tan. Doktora söyledim ve dönş olmadı. Ben de vazgeçtim artık o doktordan. Memleketimde onkoloji doktoruna gittim ve kesinlikle kötü birşey yok. Çikolata kisti gibi gözüküyor ve en fazla 2 cm dedi.
Yani depresyonlardan döndüm şu 1 ay. Hacettepe de bir prof buldum. Adet olunca ona gidicem inşallah. Bu 2 doktor da yumurtaların, kan değerlerin gayet iyi, varsa tüplerde skıntı vardır demişti