pervinincimina Kızlarrr doğumuma az kaldı 32. Haftadayım fakat hala hastaneyi belirlemedim ilk çocuğumu özelde doğurdum bunda özele gitmek istemiyorum açıkçası varmı önereceğiniz hastane veya doktor