Merhaba kızlar benim 12. Haftada ikili test zamanı olan ultrasonda çıktı ortaya tek taraflı bi damarda direnç var. Doktorum gebelik zehirlenmesi gelişim geriliği tansiyon vs olmasın diye 150 lik ecopirin başladı. O zamandan beri içiyorum. Şu an 29 haftalığım çok şükür gelişim geriliği yok sadece bir gün geri dedi doktor yani sorun değil. Ama ben bundan sonrası için çok korkuyorum tansiyon ve gelişim geriliği olursa diye sizde durumlar nasıl