Bugun kontrole gıttım sancı vb hıc yok acıklıkda bakmadı 40+1 çıktık bu gıdısle 41 e kadr gıt gel yaptıracak sehır hastanesi dr uzak kıs kar 2 tranvay yoruldum zaten taşıyamıyorum
41+1 cumaya gelıyo yıne bugunkı doktora aldım kendo gittıgıme asla bulamadım o zamana kadar beklıcem
Sız nasıl bır yol ızledınız 2. Dogumum bu