Anneler merhaba bugün bir anda yoğun bir şekilde kahverengi akıntı geldi ağrım bulantım yok şok oldum ilk gebeliğim ve ultrasona göre 7+3 kendi tarihime göre 9. Haftadayım doktor geç döllenme olduğunu söylemişti şuan ne yapmam gerekiyor. Bu akıntının Sebebi nedir acaba ? Bebeğe birsey olacak diye korkuyorum