Hicbir sey takip etmeyin. Olacak her türlü oluyor. Tecrübeyle sabit,takip falan hepsi hikaye. Nasipten ötesi yok. Kendini salacaksın teslim olacaksin. Reglime 3 gun kala hamile kaldim. Olacak sey degil ama oldu,olan cok oluyor. Allahin zamanlamasına inanıp yola çıkmak en guzel yol. Tavsiyemdir.