Tüp bebekle 2. Gebeliğime hamileyim ilkinde ilaçcız tüp bebek yani ıvm yöntemi oldum 2. De gonaf kullandım çok düşük dozda yani bir kalemin çeyreğini kullandım. Yumurta toplattım sonrasında donduruldu ve dondurulmuş transfer oldum o zaten çok basit işlem. 10. Günde test.
Şimdi 18+2 deyiz kan sulandırıcı enox iğne doğuma kadar kullanacağım.