Salı günü kan verdim çarşamba çalışmaya başlanmıştı arada resmi tatil olmasına rağmen bu sabah sonucum çıktı çok şükür düşük risk diyor doktoruma iletip görüşeceğim. Size gelen rapordan cinsiyet tahmini yapabilmiş miydiniz yoksa sadece doktora giden raporda mı belli oluyor 😁