anneningunlugu1  Kızlar adetim 2 gün geçti erken gebelik testi yaptım ama çizgi varla yok arası sizce varmı
gamzee7 anneningunlugu1 yaa çok iyi hayırlı olsunnn 31 inde kan verdim bende 68 lerdeydi bugün test yaptım seninki gibi çıktı demekki o değere ulaştık bizde ismime tıklayıp bakarsan sevinirim canım seninki gibi mi 😘