jalepone Glhayat_54 ay yok sıkıldım şuan beni dövsen elimi kaldırasım yok 😂 ay oje çok severim ya ama bende süremiyorum ikna edebilirsen kocanı ikna et tutsun işin ucundan 😂
jalepone Glhayat_54 bence kışa bordo çok yakışıyor . Bir de bir arkadaşım mat bordo almış çok beğendim ama bulamadım o ayrı 😂
Glhayat_54 jalepone marka ve kodunu alsaydın bulunurdu aslında..Ahh ne güzel renkler varda biz anca evde süslenıoz sür cıkarr zor iş bazen 😂
papatyakokulugece Yank kimse karışmaz canım ojeyle sezeryan bağlantısı yok istersen kokoslar gibi makyajlı git kimene
Alya05 Glhayat_54 hahaha 🤣 hamileyken nasıl grip olmuştum kocama dedim eve erken gel başımı yıkatmam diyip gecenin bi vakti gelmişti bende trip atıp uyumuştum erkenden 🤣🤣