Kizlar merhaba 3 gün önce detaylım vardı 21 haftalıgım bu arada herşey yolunda çıktı ama doktor suyun fazla gibi dedi net bişey söylemedi ailede şeker öyküsü olan var mı diye sordu yok dedim sen yinede bı şeker yüklemesi yaptır dedi bide kan ve idrar istedi kanda şeker bakmış 75 çıkmış normal açıkçası çok yaptırmak istemiyorum ama emin de değilim burada okuduğum kadarıyla suyu fazla olan hamilelerin genelde haftaları ilerde oluyor bizde öyle bir durum yok kilo da normal başka doktora mı gitsem diyorum başına veya su fazlalığı varsa ve bu şeker kaynaklı değilse başka sorunlar teşkil eder mi biraz uzun oldu kusura bakmayın