Tüm tuşlara basıyorum düzelmek için düng eceden beri boğazım acıyor bademcik yok bende. Sanki tahriş olmuş gibi , geniz akntısıda başladı bugun hapşırık eklem ağrısı falan napsamda hemen toparlasam kızlar ya endişeliyim o güne kadar geçer ama öksürük f alan kalırsa sıkıntıı. spinal sezeryan olucam. Öksürük v.s olursa genel anestezimi olunuyor? Yada iyileşmek için bekletirlermi