wifii Arkadaşlar merhaba, Tetanoz aşınızı kaçıncı haftada oldunuz birde ilk hangi aşıyı vuruyorlar tdap mı yoksa td mı kafam karıştı
sugunes wifii merhaba daha olmadım ama sağlık ocağından 21.haftadan sonra diye bilgi verdiler orda ücretsiz yapıyorlarmış
Elisa0110 wifii bende pazartesi olucam 3 lü diye tabir edilen var (tetanoz +difteri +boğmaca) doktorum bundan olmamı söyledi asm de ki hemşire de 2 türlüsü de var elimde hangisini istersen onu yaparız dedi kafam karıştı biraz