Benim regl günüm 23 kızlar bu ay çok garip bi regl oldum pco hastasıyım ama her ay normal seyrederdi bu ay çok garip sürdü birgün kahverengi bir gün kırmızı şeklinde 4 gün ve bitti aşırı da olmadı.. Her ay ovülasyon testi kullanıyordum test stokluyordum incir havuç kürü yapmıştım bu ay kullanmamayı düşünüyorum sadece inositol ve folikasit içeren pholicaps kullanıyorum birde b12 çok düşüktü 5 gün iğne oldum çünkü aşırı stres yapıyorum sizde nasıl durumlar 🙏