DiplomaliEvHanimi 40+1 hıcbısy yok pazartesi tekrar gel dedi doktor devlete gidiyorum yıne farklo doltora aldom mecbur napacaz boyle yatısını 41 gibi yaparız dedı sorun yoksa her doktorun sıstemo farklı yoruldım vala taa talastan sehır hastanesıne