Kızlar aranızda Histeroskopi yaptıran var mı? Hangi işlem için yaptırdınız? Ben de yumurtlama sonrası lekelenme oluyor regl olana kadar. herhangi bir şey görünmüyor ultrasonda polip vs ama doktor Histeroskopi ile bir bakalım dedi. Forum’da biraz okudum kiminin bir ay boyunca lekelenmesi olmuş kiminin regli süresi kısalmış falan of korktum gerçekten🫠 tecrübelerinizi okumak isterim