Merhaba kızlar. Bugün rutin kontrolde bebeğimin yanında 5mm kistik yapı görüldü. Doktor muhtemelen ikiz olup gelişimin durduğunu ve kistleştiğini söyledi. Zaten 5 ve 6. Haftalarda kanamam olup progestan kullanmıştım. Kese görülüp kalp atışı duyulunca ve kanamam da azalınca o zamanki haftalarda 1,5mm olarak görülen bu yapıyı çok sorun etmemişti doktorum. Şimdi bebeğim 10 haftalık ve bu şey 5mm olmuş. Acil perinatoloji görmesi gerekiyor dendi. Böyle bi şey yaşayan veya sonrasında geçen oldu mu?
