sirin41 Arkadaslar 17 haftalık hamileyim sabahtan beri sağ elimde bir uyuşukluk var araştırdım karpal tünel sendromu olabilir mis böyle bisey yaşayan var mı?
Baysalli sirin41 evet gebelikte karpal tünel sendromundan oluyor benim 10. Haftadan beri devam ediyor doktorum magnezyum verdi içtiğim zamanlar daha az oluyor
Neslihan35 sirin41 merhaba, benimde aynı durum mevcut😪 elin iç kısmında uyuşma, ağrı ve yanma hissi. Hamilelik de %50 kadında olabiliyormuş canım Doğumdan sonra 3 içinde geçer dedi doktor. Fazla iş yapmamak yormamak gerekiyormuş ellerimizi 😁
Hilalysr 16+3 üm bende Canım dün bende aynı sorunu yaşadim sol kolum elim uyuştu kalbime kramp gibi biseyler oldu. Acile gittim serum ve oksijen verdiler. Sabah geçti ama ellerim hala şiş gibi.