Merhaba bugün ikili test için gittim şehir hastanesine Doktor ultrason ile baktı bişeyler söyledi sonra ikili test için kan vereceksin dedi onu da verdim ama herhangi bir başka yere yönlendirmedi Kendi odasına ölçüm gibi bişeyler söyledi acaba omu oluyor Detaylı ultasyon için kayıt açıyorum git gün al dedi oradaki kıza sordum kimi doktor istiyor ikili test için kimisi doopler ultrasona gerek görmüyor dedi Anlayamadığım şey bu kadar mı İkili test böyle mi oluyor