Kızlar moralim çok bozuk bugün şeker yüklemesi yaptırdım
2.saat sonucu daha çıkmadı ama çıkanlardan
Açlık şekeri 94,77
1.saat açlığı 206.11 çıkmış
Çok yüksek çıkmış direk gebelik şekeri tanısı diyor doktorumla daha konuşmadım ama keyfim çok kaçık benim gibi olanlar var mı neler yaptınız neler yaşadınız yazar mısınız