Zehra5507 Bebeğimin gelişimi hep önden gidiyordu ama cumartesi günkü kontrolde 33+3 de kafası 3 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz endişelenecek durum yok dedi ama benim kafama takıldı normal dogumu etkiler diye basıma boyle gelen oldu mu