doimom Kızlar ugg terliklerinden aldım çok beğeniyordum botlarını kullanıyordum memnunum diye terliklerinide aldım ama yürürken ayağımdan çıkıyor ve biraz sıkı gibi kullanan varmı açılıyor tüyleri ezildikçe dediler ama doğrumu