eedaltnn benim pıhtılaşma sorunum var öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı iğneye başlamam gerekiyo Veysel bey betamin artmasını beklememi söyledi benim ilk doktorumda hemen başlamamı söylüyor bu konudan dolayı tekrar gitmedim bengi hanıma gittim betama baktı Bi gün sonra raporumu çıkardı kullanmaya başladım iğneyi ilk gebeliğim de 40 değerinde başlamıştık o yüzdendi