Artık dayanamıyorum doğumum salı günü ama bittik durumdayım yediğimi kusuyorum psikolojik ve fiziksel olarak Bittim
Belimde inanılmaz kasıklarıma ağır vuruyor
Çok sıkıldım yalancı sancılardan artık ayırt edemiyorum gerçek mi yalancı sancı mi diye
Asıl sorum şu bebeğim 3 kilo üstünde
Haftam Gayet iyi böyle devam ederse acile gideceğim
Dr ısrar etsem sezeryan olabilir miyim sizce kabul eder mii