Kızlar 3 gün önce test atmıştım çok Silik gözüküyordu bat 6 Ocak adet günümü bekleyeyim diye test de yapmadım kan da vermedim az önce peçeteye kahvrengimsi pembemsi lekelenme tarzı bir şey geldi yerleşme kanaması olabilir mi regl 4 gün var hiç böyle öncesinde lekelenme yaşamamıştım