Kanayran Merhaba arkadaşlar ben 4 aylık gebeyim çalışıyorum sigortalı bir iş yerinde, devletin vermiş olduğu doğum parasından daha önce yararlanmış olan var mı, ben şuan bu parayı alabilmek için çalışıyorum alan varsa nasıl aldı devlet bu konuda çok uğraştırıyor mu bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim☺️
gayecee Kanayran aslında rapor paramız doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 haftalık birde devletin çocuk başına ödediği tutar ve süt parası asgari ücretli bir anne 6900 TL civarında ödeme alıyor
Kanayran gayecee Evet bende o paradan bahsediyorum yani ben şuan sigortalı bi şekilde çalışıyorum o parayı alabilir miyim acaba devlet verir mi çok uğraştırır mı diye düşünüyorım
erda Kanayran uğraştırmak ne demek ki doktora gidiyorsun raporunu veriyor raporunu iş yerine veriyorsun para e devletten hesap tanımlaması yaptıysan direk banak hesabına yatıyor
Gulsen1989 Arkadaşım aldı doğumdan sonra yatmış Ziraat hesabına 2 aylık sonra kalan 2 ay bı daha yatmış. 2 kere de yaptırmışlar