35 yaşındaki kadın gebe tarama testlerini kabul etmiyor allahtan geliyor gelene razıyız diyerek doktorda sisteme gebe istemiyor diye geçiyor kadın doğum yapıyor bebek down doğuyor aile mahkemeye veriyor doktor gerekli testleri yapmadı diye Hastaya dair kayıtların hem hastanenin bilgi sisteminde hem de bakanlık veri havuzunda bulunduğunu aynı zamanda bilirkişi tarafından hekimin suçlanamayacağı yönünde görüş bildirilmesine rağmen mahkeme tarafından hekimin 77 milyon lira tazminata mahkum ediliyor.
Şok oldum aklım almıyor madem kabulünüz dü yaptırmadınız sonradan neden mahkemeye veriyorsunuz bu haber direk bu şekilde ise vay doktorun haline . Testler yapıldığı halde bile down doğan çocuklar var bu doktor hatası değilki özel testlerde pahalı herkes yaptıramıyor burda doktor harcanmış gibi duruyor.