Piiinar Kızlar 37+1 günlük hamileyim gün içinde sık sık adet ağrısı gibi sancılarım oluyor doktorum Doğuma hazırlık sancıları olduğunu söyledi.. ilk hamileliğim ve çok endişeliyim Doğum için doktor normal doğum dedi ve ben çok korkuyorum 🙀