tembelkiz Kızlar selam. Nasılsınız, keyifler nasıl hayat nasıl gidiyor. Hem sohbet edelim hem soruyuyu cevaplayalım. Büyük gelin eşi büyük olan mıdır, yoksa ilk evlenen mi? Ben cevaplayayım benim için evin büyük oğlu kimse onun eşi büyük gelindir. Sizce ?
deletedmom43191 tembelkiz kaynanamin tarafinda ilk evlenen buyuk gelin oluyo yani eltim evin küçük oğluyla evli kaynanam ona büyük gelin der halbuki büyük gelin benim cunku evin ilk oğluyla evliyim
mavinarsuyu tembelkiz Evlilik sırasına göre galiba Hiç bilmiyorum ki ne önemi var 😅 Eşimin abisi bizden önce evlenmiş. Eltim yaş olarakta büyük benden. Her türlü ben küçük gelinim 😄 Eşimin yaşıt kardeşi var. Biz sonra evlendik onlardan. Küçüklüğüme ekstra katkı sağlar mı bilemedim 😆
tembelkiz deletedmom43191 kayınvalideniz nereli? Benim içinde büyük gelin sizsiniz doğru olan bu benim için şahsen
tembelkiz CananTuran yaş olarak büyük olmasıda önemli değil benim için eltim mesela benden küçük ama evin büyük oğluyla evli büyük gelin odur yani.
tembelkiz mavinarsuyu evet bazıları evlilik sırasına göre büyük gelini belirliyor sizin düşüncelerinizi merak ettim.
mavinarsuyu tembelkiz Bence pek mühim değil ☺️ Büyük olsak ne küçük olsak ne her türlü geliniz yaranamayız 😂
CananTuran mavinarsuyu Öyle öyle neyseki ben eltilerimle görüşmüyorum da erkenden her şeyin önüne geçtim. Kötü olanın her zaman yeri vardır yaranamayız biz kızlar dünyanın düzeni bu şekilde ne yazık ki.
suragungor tembelkiz bana gorede evin buyuk ogluyla evli olan buyuk gelindir. Benim esim evin buyuk oglu kaynim bizden 5 yil once evlendi ama bana buyuk gelin diyor esimin ailesi.
mavinarsuyu CananTuran Ben görüşüyorum. Çok aleni büyük problemler olmadı kimseyle aramda ama kayınvalidem büyük eltimi ben ve diğer eltimden daha çok sever. Memleketlisi çünkü birazda akrabalıkları var ☺️ Ben geldim elin memleketinden nasıl yaranayım 😂
MorKelebek54 tembelkiz nikah buyuklugu diye bisey varmis galiba bilen var mi bilmiyorum. Ben ilk gelinim esim 2. Erkek. Yani esimden buyuk bi abisi var o da yeni evlendi. Kayinpederim ve ya kayinvaldem bizi biriyle tanistirirken beni buyuk gelin diye gösteriyo. Kucuk gelin de olsaydim fark etkezdi sahsen benim icin cok onemli degil benim icin
Dinolisoo tembelkiz valla ben evin büyük oğluyla evlendim ilk evlenende o oldu. O yüzden evin büyük geliniyim ama ilerde büyük elti diyip beni sevmiycekler o yüzden üzülüyorum bir tık😂
kavalakurabiyesi tembelkiz ilk evlenen büyük gelindir büyüklük te yaştan değil ilk gelen ve nikahtan dolayı olduğundan söylenir