Kızlar merhaba ben Pendik medipolde 5.500 verdim 15 dk sürdü doktor bize bebeğin ne elini ne ayağını ne yüzünü hiçbşşeyini göstermedi hareket etmiyor diye karnıma bastırarak oynatmaya çalıştı defalarca sonrada hersey normal diyip gönderdi tartıştık çünkü öyle bi heyecanla gitmiştim ki bebeğimi görücem diye bize “ben göstermiyorum onlar şov için dedi şok olduk eşimde doğal olarak tartıştı o kadar gerildim kötü oldum ki şikayet ettim bakalım ne olucak şimdiden söylüyorum orda asla yaptırmayın