Kızlar çok sabırsızım günler geçmek bilmiyor doktorum 13 + 1’de bebeğin %50 %60 olasılıkla kız dedi şimdi 16. haftamdayım haftaya bir daha gideceğim gösterirse netleşecek sizce cinsiyette değişiklik olabilir mi kız fikrine alıştırdım kendimi hatta kıyafetlerini bile sectim🤣