Ysglsmkl Benimle normal doğumu desteklediği yönünde konuşmuştu. Benim belimde fıtık var maalesef sezeryan olma ihtimalim var ona rağmen mecbur kalmadıkça normal doğuma alacağını söyledi. Zaman ne gösterir bilemiyorum tabi. Ama bence bir değerlendirin, tanışın.