bersuu Kızlar selam gebe okuluna online katılınabilceğimi söylediler ama katılan var mı nasıl oluyor hangi uygulama üzerinden ve nasıl yapıyoruz
svlsu Ayseguls_baby Ayseguls_baby eed21 bersuu Hangi hastane bende gitmeyi düşündüm online yok sanırım gittim yerde
erikarpuz bersuu ben katılmıştım medipol bahçelievler’in çok memnun kaldım zoomdan yaptılar hastane politikasını az çok anladım hemşireye ne vereceğimi söylemişlerdi çok iyi oldu benim için ona göre hazırlıklı gittim
Ayseguls_baby svlsu evet orda takipliydim doğumumu da orda yaptım bebeğim 1 aylık oldu gebe okulundan da memnun kaldım ben baya verimliydi
Ayseguls_baby svlsu ben memnun kaldım ameliyatım çok güzel geçti makat geliş sebebiyle sezaryen oldum