denizali21 aynı hiss ediyorum, nasıl baş edicem diye, insanın yardım edeni olması çok güzel birşey, benimde kızım nisanda 5 yaşini tamam edicek inşeallah, doğumum ağustos ortalarına denk gelicek inşeallah, bu yıl okul hazırlıkları falan başliyor, yenidoğmuş çocukla nasıl bu arada gidip gelicem okula bunu duşunuyorum, yakında akrabam ailem kimsem yok, kalan herşeyle baş ederim, ama küçuk çocukla okula gitgel baya gözümü korkutuyor