Nursotu Kızlar üst damakta diş etim şişti baya dişimin üstüne geldi konuşurken fln çok belli oluyor ve beni rahatsız ediyor basına gelen var mı me yapsam şişlik iner iyi gelir
Busranur_mnts Nursotu ben de 33 haftayım 3 4 haftadır ara ara şişlik oluyor zaten hassas diş etlerim vardı iyice hassaslaştı kanaması arttı kızarip şişiyor yoğurt vs kalsiyumlu gıdaları daha çok tüketmek lazım gebelikten sonra geçer inşallah
arilanki_ Nursotu hamileliğin başlarında bana da olmuştu yemek yiyemiyordum çiğneyemiyordum. Sensodyne Hassasiyet & Diş Eti kullandım. o ara diş ipi kullandım bi de alkolsüz ağız gargarasıyla gargara yaptım.3 güne falan indi bütün şişi
Nursotu Busranur_mnts arilanki_ Moz Benim ağrı fln yok çok şükür ama bazen iniyor bazen çok fazla şişiyor fırçalarlen ya da gün için de ara ara kanıyor dişimin üstüne kadar indi ya rahatsız da ediyor görünüş olarak teşekkür ederim dikkate alıcam dediklerinizi ☺️
sevacano Nursotu benim de oyle hamilelik intizip mi ne oyle dedi dr sprey verdi bana ama siz tuzlu suyla gargara yada sumak suyuyla gargara yapın harika bir şey sprey işe yaramadı sumak suyu yaptım anında fark etti çok rahatlatıyor hiç Bir zararı da yok