gizem_ilkya Merhabalar son adet tarihime göre 6+2 de kontrole gittiğimde kesenin 15.6 mm olduğu ancak içinde bebeğin olmadığını söyledi doktorum. Alttan yapılan muayenede herhangi bir yolk sac vs de görünmedi. Deneyimleriniz varsa paylaşmanızı rica ediyorum.
fatmaa51 gizem_ilkya acaba geç döllenme filan olabilir mi ki bazılarinda 8.haftada filan da görülüyormuş
nursenasu27 gizem_ilkya benimde öyleydi canım boş kese vardı sadece geç döllenmeden dolayı 8 haftanın içinde duyduk çok şükür
meliketok 6+3 gittim bende kese var ama kalp atışı görünmedi bir hafta sonra tekrar gidicem geç döllenme olabilir dedi doktorum tabi üzülmedim değil üzüldüm ama beklicez bir hafta daha
bebekoo47 meliketok mrb 6+2 de gittik bizde ikizmiş birinin kalp atısı vardı birinin yoktu :( bakacaz bizde 1 hafta snra bakacam yine dedi
mum_of_2 6+0 kese var büyümüş yolk var ama küçük haftaya göre dedi bebek yoktu 😔 kesenin etrafında hafif kanama olduğunu söyledi çarşamba tekrar bakıcak ama ümitli konuşmadı
esma1213 Benimde aynı şekilde 7 haftalık kese yolk sac var ama embriyo net gözükmüyor doktor bu haftalarda gözükmesi lazım diyor pekde olumlu konuşmadı geç döllenme olabilir mi acaba dua edin inşallah bebeğim gözükür