flover0 Amin inşallah, hepimiz için 🙏🏻 ben 11.haftada gittim, 4 hafta sonrasına çağırdı tekrar. İkinci gebeliğimde bebeğimi kaybettim maalesef. Ondan şu an her testi yaptırıyorum mümkün olduğunca. Fetal dna için panorama test verdim, onun sonucunu bekliyorum. Çıkınca görüşürüz belki. Özele gidiyorum.