Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim karnım iki haftadan beri şiddetli derecede ağrıyor her gün öğlen neredeyse banyoya girip sıcak su tutuyorum o kadar şiddetli ki anlatamam böyle bir durum yaşayan var mı günlük her gün avakado yiyorum herkes avakado onun yaptığını fasülye nohutun yapabileceğini söylüyor her yediğimden korkmaya başladım bu haftalarda olup böyle bir gaz şikayeti çeken karın ağrısı çeken arkadaşlar ne yaptı sonradan geçiyor mu hayat enerjim hiç kalmadı resmen