Gamzeee__ Merhaba kızlar 16-17 haftada olan gebeler antibiyotik kullanabilir mi kar çok çıkamadım acile gitmem lazım kaplamamın altındaki diş 🦷 sızlıyor muhtemelen iltihap
arilanki_ Gamzeee__ kadın doğum doktoruna gidip diş için onay belgesi alman lazım. o belgeyle beraber dişe gidersen müdahale ederler ancak
arilanki_ Gamzeee__ maalesef canım. gitme imkanın yoksa karanfil çiğne o hafifetiyor ama iltihaptan şüpheleniyorsan bekleme git hemen kadın doğuma al belgeni. iltipah enfeksiyon falan bebişine çok sıkıntı erteleme
Gamzeee__ arilanki_ mecbur gideceğim akşam için mesait dışı kadın doğuma randevu aldım kaplamamın altındaki diş sızlıyor vücutta iltihap olması tükürük salgısı artırıyormuş deli olacağım kusmakdan ertelemem En iyisi suan belediye yolları açıyor akşama rahat olur insaAllah
arilanki_ Gamzeee__ geçmiş olsun canım. akşam gidip onay belgeni alırsın. bulunduğun şehirde diş acili varsa da belgenle gidersin hemen müdahale ederler
Gamzeee__ arilanki_ var gülüm diş acili çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun bilmiyordum direk diş aciline giderdim yardımcı oldun saol varol🥰bilgim yok 2. Trimester de kullanılıyor demi bir çok kişi kulak ağrısı vs kullanmış antibiyotik vermiş dr
arilanki_ Gamzeee__ agumentin kullanılıyor sanırım gebelikte. iltihap varsa önce onu kuruturlar sonra zaten gebeler için anestezi iğneleri var. dişe müdahale etmek gerekiyorsa onunla da müdahale ederler. çok geçmiş olsun şimdiden 🤗
Gamzeee__ nursenasu27 dişim özelde yapılmıştı Dr ile konuştuk şimdi şahsi burda değilmiş devlete git verilmesi gerekiyor dedi🥹umarım verirler
Gamzeee__ nursenasu27 devlet zaten hüsran canım ya 😢😢yardım vs 0 🥹bakım akşam bi gideyim insaAllah verilir
eslem2121 Gamzeee__ kanka aslında aile hekimide yazdırmıştı bana o zaman ama şimdi değişti mi bilemme çok geçmiş olsun araştırmanın oradaki diş hastanesine mi gidiosun aşk
Gamzeee__ eslem2121 Dicle’kent dis aciline gittim kanka parol ve emzirme antibiyotiği dedi yazabilirim onu verdi