erikarpuz Moz 15 ocakta yayınlanacak diyorlar 18 ocakta raporum bitiyor inşallah uzatmama izin verirler
Fuunndaaa Moz henüz belli bir durum yok sosyal medyada bir 15 Ocak diye söylenti var ama gerçekmi değilmi belli değil bende Şubat sonu Mart başı doğum yapacağım dört gözle bekliyorum ama hala ses yok
Minikcivciviimm aysegul3409 bende 4 gozle bekliyorum ben çalışmıyorumda eşim için özelde babaları da ayni yasada 10 güne cikartacaklar ya her gün bakiyirum resmen doğumum geldi merakle bekliyorum doğumdan önce geçer inşallah
Fuunndaaa aysegul3409 malesef yok bakan açıklama flaanda yaptı daha önce ama meclise gelen bir düzenleme yok bende 32+3 oldum onu bekliyorum doğum iznine ayrılmak için
ylnydgd Moz bugün meclis tatile giriyor 1 haftalık. Tatilden sonra sunacaklarmış meclise güya. Aylardır gündemde yarın doğum iznine çıkıyorum 37. Haftam. Umarım izindekileri de kapsayacak diye madde eklerler