Bakım ürünlerinde doğal içerikli markaları tercih etmeni öneririm yenidoğan cildi çok hassas çünkü dalin falan bunlar kimyasal parfüm vs içeriyor biraz büyüdükten sonra tercih edilebilir şampuan losyon vs en temiz ecowell deterjan siveno kıyafet olarak da inan H&M kalitesi başka hiçbir markada yok yumuşacık ürünleri ve indirimde olsa da olmasa da çoğu mağazayla aynı fiyata geliyor toplu olduğu için pahalı gibi gelebilir ama adete vurunca gayet hesaplı oluyor ben ilk başta ordan aldım daha sonra e bebekten de baktım bir şeyler hmden sonra kumaşları kazık gibi geldi elime resmen eşim anlamaz o bile almak istemedi çok kötü yeri diye bez olarak en sızdırmaz yorumu olan molfix premiumdu ben onu tercih ettim ıslak mendil olarak molfixin de güzel ama sleepy bio natürel daha yumuşak ve daha geniş sleepy tercih ettim bu yüzden ilk başlarda pamuk kullanılır zaten hastane çıkışı olarak da 2 takım aldım biri polodan biri de andywawa ikisi de çok kaliteli yumuşacık kumaşları ben 0-1 5-6 tane takım aldım ekstra 4-6 ay da 5-6 takım aldım 2-3 tane uyku tulumu ilk etapta yeteceğini düşünüyorum zaten bebeğin gelişimine göre alacağım devamını battaniye olarak bizimki biraz fazla oldu o kadara gerek yok bence 4 müslin 3 örgü bir de kalın battaniye oldu ama dediğim gibi bence fazla aklıma gelenler bu şekilde burun aspiratörü ve ateş ölçeri de braun alacağım