Elaeyl 25 aralıkta reglm 4 gün geciktiginde beta değerim 410 du (hastanede verdim) 30 aralıkta verdim 1189 çıkmış (sağlık ocagi) Arkadaşlar ciddi artış olmamış başına gelen oldu mu
ecemk94 Elaeyl yeterince yüksek bence. Ben 1 kez beta bakıp sonra direkt doktora gitmiştim. Bir daha da beta baktırmadım
gizem_ilkya Elaeyl Merhabalar genelde aynı laboratuvarda test vermenizi tavsiye ediyorlar ilk beta verdiğiniz yerde tekrar kan vermenizi tavsiye ederim. 48 saatte 1.5 veya 2 kat artması gerekmekte buna göre bir hesap yaparsanız içiniz rahatlayacaktır.
barbies Elaeyl bence gayet iyi. Benimde adetim 4 gün geçtiğinde 501 di dahada vermedim şuan 5+3 üm haftaya cumaya randevu aldm
sahada Elaeyl arada 5 gün var. Aşırı düşük değerin. 2 gün arayla tek bir kan daha verin. Ama aynı yerde. Sağlık ocağında verin. İnşallah güzel artış olmuştur. Yükselme var ama çok düşük canım.
Elaeyl gizem_ilkya çok şaşkın ve üzgünüm İnşallah lab farkliligindan kaynakli bir sorundur 1500 2000 arası olur diye beklerken böyle bir sonuç görünce şaşırdım Tekrar pzt si hastane vereceğim netten bakıyorum diş gebelik kimyasal vs yazıyor
Elaeyl sahada evet kesinlikle çok çok düşük İnşallah lab farkliligindandir sağlık ocağı sonucum 30 nda verdim bugün 2 sinde çıktı acaba yanlışlık olma ihtimali az da olsa var mıdır diye kendi içimi ferahlatmak istiyorum
barbies Elaeyl üstelik adetiniz bukadar geçmişken ve artış varken kimyasal olma ihtimali çok düşüktür bence
Elaeyl barbies yani lab farklılığı bu kadar olur mu saatlerdir bunu araştırıyorum ortalama 1.5 kat artmış gerçi çok çok da az değil sanki Sağlık ocağına salı günü kan verdim bugün çıktı Pzt si ilk gittiğim hastaneye gidip kan vercem teşekkür ediyorum iyi dileğiniz için
barbies Elaeyl bence kötü düşünme canım artışın kötü değil. Gönlünce olsun bebeğini görünce yaz bana sağlıklı haberler inşallah ❤️
Elaeyl barbies muhtemelen yakin en son regl tarihim 25 kasım Sizin beta degerleriniz nasıl İnşallah sağlıklı şekilde doğurmak nasip olur 🥰🥰🥰🥰
barbies Elaeyl benimde 25 kasım 😂 adet günüm 4 gün geçtiğinde beta 501 çıktı. Daha da gerek görmedi sağlık ocağındaki dr bakmaya haftasıyla uyumlu beta dedi. Bende haftaya cuma randevu aldım kalbinide duyarım diye ❤️