Kızlar merhaba bir aydır bebeğimin hareketleri az gibi geliyor. Dört gün önce nst ye girdim bir sıkıntı yoktu. Büyüdükçe daha çok hareket hissedeceksin dediler ama benim öyle değil. Tekme günde 2 3 kere hissediyorum. Daha çok kayma gibi hareketler ve hıçkırık hissediyorum. Böyle olan var mı acaba?