Pcoslu değilim ama benim ilk çocuğum çatlatma iğnesi ile oldu hemde ilk dozda sonra bir yıl geçti tekrar hamile kaldım kendiliğinden onu kaybettim 4aylık tekrar tedavi başladım 5 ay boyunca 3defada çatlatma iğnesi oldum tutmadı tedaviyi bıraktım 2.ayda kendiliğinden oldu bu ayları değerlendirmeni tavsiye ederim