Yaşayanlar vardı diye sormak istedim . 10 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim ilki çok rahat geçti. Bunda öğrendiğimden beri 1 aydır çok şiddetli mide ağrım var şuruplar işe yaramıyor acillik oluyorum hapa başladım Dr tavsiyesi ile . Gastroentorelojiye yönlendirdi safra kesesi ve ülsere bakılacak ama emdeskopi yapılamıyor var mı yaşayan