meltemerennn Kızlar 31+4 haftalık hamileyim gece sol kasıgımda sancı oldu geçti sonra şimdi adet sancısı gibi ağrım var huzursuzum böyle çok şiddetli değil ama ağrım var sizce neden veya yaşayan var mı bu durumu
mysunshine1 meltemerennn geçen bende yaşadım yaklaşık 3 saat falan sürdü bi sıkıntı olduğu belliydi yarın yada pazartesi doktora gideceğim bebeğide çok aşağıda hissediyorum zaten ama sanki üşüttüm gibi hissettim bazen üşütünce de öyle sancı girer ya ama belden kaşıklara vuran bir sancıydı dediğiniz gibi regl ağrısı inşallah zamanında gelir yavrularımız bende 27 haftalığım
bilgis meltemerennn yalancı sancılar vücudu doğuma hazırlamak için olabilir esas doğum ağrısı sırtda başlar sonra kasıklar ve karın olarak ilerler
mysunshine1 meltemerennn acile git dedi eğer geçerse ertesi gün gel muayene edeyim dedi özel kliniğe gidiyorum ben geçti ama aylık kontrolüm için yarın gideceğim bakalım ne durumda